2014. március 16., vasárnap

Archív

Végre rászántam magam, és utánanéztem, hol és hogyan lehet fellelni a régi blogjaim anyagait.
Meg is találtam egy csomó írást. Mivel annyit dolgozom, mint egy barom (de szedek rá gyógyszert! amik remélhetőleg megvédenek majd egy újabb érbajtól), emiatt nincs időm írni, úgyhogy úgy döntöttem, a régieket fogom adagolni mostantól egy darabig.

Képek nincsenek, kommentek sem, csak a szövegek. Képek után nyomozni nincs kedvem. a NetworkedBlogs nem fogja beadni a linkeket, mert a régi, eredeti dátummal teszem fel őket (órára, percre). Úgyhogy aki szeretni olvasni őket, nincs más teendője, mint a jobb oldali menüsorban lemenni az archívumba.

A legrégebbi írás, amit találtam, 2007-es. Egyet már be is tettem. Újraolvasni egyelőre nem mertem.

Nem másolok be videókat, zenéket meg buta szösszeneteket, csak olyasmit, amit érdemes.
Lehet, hogy néhány poszt megbánt majd másokat, lehet, hogy néhánnyal saját magamat is megbántom.
Nem baj, örülök, hogy megvagyok.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése